• Lata doświadczeń w biznesie
img

Delektowanie się trunkami

Delektowanie się trunkami to jedna z dobrodziejstw, ale też źródło problemów. Nie każdy lubi się obnosić ze swoimi upodobaniami. Jedni robią to w zaciszu swoich potężnych rezydencji drżąco to, żeby nachalny paparazzi nie zrobił im zdjęcia, które ozdobi okładki brukowców inni znani nie kryją swojego zamiłowania do whisky i mówią o tym głośno. Wprawdzie niektórzy znani ludzie ze świata Hollywoodu aprobują picie alkoholu, jednakże takiej postawy nie popierają ich agenci.

Harrison Ford przez cale lata pojawiał się w reklamach telewizyjnych i na billboardach reklamujących piwo Kirin w Japonii, lecz nigdy w Stanach Zjednoczonych. Chmiel jest niczym innym jak przyprawą, konieczną do wytwarzania piwa, a nie jak powszechnie się uważa - jego głównym składnikiem. Ulubionym napojem prezydenta George'a W Busha, który przestał pić alkohol, gdy miał czterdzieści lat, jest whisky.

W 1934 roku Józef Mroszczak wybitny artysta grafik, przedstawiciel tzw. polskiej szkoły plakatu, jeszcze jako student, zaprojektował plakat reklamujący piwo. Na plakacie artysta kapitalnie połączył pomysł graficzny z funkcją informacyjną, stosując sugestywne rozwiązanie plastyczne, co stanowiło charakterystyczną cechę jego twórczości. Whisky pochodzi ze Szkocji, gdzie jest najczęściej pijanym trunkiem. Powstaje na podstawie zacieru, które produkowany jest ze zboża.

Zobacz również